joi, 22 ianuarie 2009

Amiaza gandului

In faţa mea, un firicel de apă, cuprins de dor,
Ţâşneşte din adâncuri, spre-a deveni izvor
Victorios, pleacă la vale
Să întâlnească alte ape-n cale
Abia acum, o lacrimă se naşte
În al ochilor fundal
Prevăd ce-o să se-ntâmple-ntr-un final …
Prea copleşit de-obstacole, dezamăgiri şi poluare,
C-un gest sinucigaş, o să se-arunce-n mare.
Doream ca să primesc o lecţie de supravieţuire
Nu bănuiam când, nici de la cine
Mi-au dat-o florile crescute-n stânci,
Să supravieţuiască …
Nu au nevoie de rădăcini adânci,
Nicio vicisitudine nu le împiedică
Să înflorescă ;
Din frumuseţea existenţei lor
Şi altora … să dăruiască.

Un comentariu:

Adriana Dumitru (Gherghe) spunea...

Bine v-am găsit, d-na Jeni!

Să mă prezint: Eu sunt Adriana, colega Anei, căreia i-aţi dăruit un volum de poezii! Felicitări pentru tot ceea ce cuprinde el! Sunt încântată să vă pot transmite personal bucuria întâlnirii cu un suflet minunat!
Mult succes şi numai surâsuri peste suspinul cu rever!

Cu drag,
Adriana